Her Gün Bir Sanat Filmi'de Yer Alan #700film (04.02.2020 - 19.12.2020)

Ön bilgi: Bloğun önceki Youtube kanalında yer alan ilgili video o kanal kapandığı için artık aktif değil.

2016 yılından beri bir hobi ve keyifli bir uğraşı olarak, özellikle ve genellikle, yeni ve popüler olmayan filmlere yer vermeye çalıştığım bloğumdaki eserlerin sayısı 700'e ulaştı. Ben de bunun şerefine, tıpkı #300film ve #500film için yaptığım gibi bir video hazırlamak istedim.

Videoyu hazırlarken görsel olarak, önceki videolarda kullandığım Romen rakamları sistemine uygun şekilde 700'ün bu sistemle yazılışına Helvetica fontuyla yer verdim; çünkü Helvetica (2007) belgeseli, eğer tasarım yapmayı bilmiyorsanız Helvetica kullanın, güzel durur diyordu.

Önceki videolarda olduğu gibi bu videoda da sevdiğim müziklere yer verdim. Geç keşfettiğim için üzüldüğüm ama keşfettiğim için çok mutlu olduğum Şebnem Paker'in 1996 yılında Eurovision'da seslendirdiği Beşinci Mevsim isimli şarkıya ve yine kendisinin Eurovision 1997'de seslendirdiği ve üçüncü olduğu Dinle isimli şarkıya yer verdim videoda. Bunların dışında, Türkçe tangoların güzel sesi Şecaattin Tanyerli'nin seslendirdiği Sevdim Bir Genç Kadını'ya ve bir keresinde Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde canlı olarak dinleme şansına da eriştiğim Selva Erdener'in, müziksel olarak videodaki üç diğer şarkıyla da uyumlu olan güzel eseri Geçer'e yer verdim videoda son olarak.

Her Gün Bir Sanat Filmi'de yer alan #700film'e ve yenilerini ekledikçe bu listenin güncel haline IMDb listesi üzerinden de ulaşabilirsiniz. Güzel filmlerle kalın...

Yorumlar

  1. Yorum yazanların olmadığını görüyorum. Şahsen bu sayfayı birkaç yıldır takip ediyorum. Bu benim de ilk yorum yazma teşebbüsüm. Marifet iltifata tabidir sözü gereğince paylaşmlarınızın ben gibi birçok kişi tarafından sürekli takip edildiğini bilin istedim. Emeğinize sağlık. Yorum yapmasak da bu blog bizim için önemli. Arada sırada bu şekilde eskiden paylaştığınız filmleri tema tema da paylaşırsanız müteşşekir oluruz. Sanat temalı, savaş temalı, göç temalı, yalnızlık temalı, intikam temalı vs. İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için teşekkür ederim. Dillere göre ve bir de türe göre (kısa film, animasyon, belgesel gibi) etiketleme yapıyorum ama belki ileride konuya göre de yaparım. Güzel filmlerle kalın.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gölge Oyunu (1993)

Aaahh Belinda (1986)

Talihli Amele (1980)

Il était une fois... la vie (1987-1988) Bir Zamanlar... Yaşam

İlk Yarım Saatine Sabredebilirseniz Çok İyi Bir Film İzleyeceksiniz