Her Gün Bir Sanat Filmi'nin Adı Artık İyi Ki Filmler Var

2016 yılının ekim ayından bu yana sinema filmleri ve sinema yazıları paylaşarak Her Gün Bir Sanat Filmi adıyla sürdürdüğüm bloğumun adını değiştirmeye karar verdim. Artık bloğun yeni adı: İyi Ki Filmler Var

Her Gün Bir Sanat Filmi adını üzerine pek de düşünmeden almıştım. Hem yayınlarımda (ilk paylaşımlarımda anahtar kelime amaçlı kullanmıştım sadece) hem de kişisel hayatımda sanat filmi ibaresini kullanan bir sinemasever değilim. Bu ifadenin bazı izleyiciler için olumsuz anlamlar içermesi ve bir kategorizasyon yaratması nedeniyle aslında Her Gün Bir Sanat Filmi adını kullanmaktan uzun zamandır rahatsızdım. Ayrıca paylaştığım filmler için kimi sinemaseverler haklı olarak ''bu film bence sanat filmi'' değil gibi geri dönüşlerde bulunabiliyordu. Paylaştığım filmleri sanat filmi olup olmamalarına göre değil (bir filmin sanat filmi olup olmadığına karar vermek kişiden kişiye göre değişebilir zaten), o filmleri iyi ve güzel bulup bulmamama göre paylaşıyorum. Ayrıca bloğumda yeni ve popüler olmayan filmlere yer vermeye çalışıyorum özellikle. Aldığım kullanıcı adlarını değiştirme ve mevcut adın değişimine sinemaseverlerin alışmakta zorlanması gibi kaygılar dolayısıyla bloğun adını değiştirmemiştim. Ama son günlerde hem yeni bir ad üzerinde düşünmeye daha çok zaman ayırdım hem de bu adı değiştirmeye karar verdim. Artık bloğun adı İyi Ki Filmler Var.

Eski adı içeren linklere tıkladığınızda bloğa ulaşamayacaksınız. Bu linklerde ''hergunbirsanatfilmi'' yazan yeri ''iyikifilmlervar'' olarak değiştirirseniz ilgili linklerin yönlendirdiği sayfalara ulaşabilirsiniz.

Güzel filmlerle kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gölge Oyunu (1993)

Aaahh Belinda (1986)

Talihli Amele (1980)

Il était une fois... la vie (1987-1988) Bir Zamanlar... Yaşam

İlk Yarım Saatine Sabredebilirseniz Çok İyi Bir Film İzleyeceksiniz