Être et avoir (2002) Olmak ve Sahip Olmak

Fransa kırsalındaki bir kasabadaki küçük bir okula konuk olduğumuz Être et avoir (2002) belgeselinde Öğretmen Georges Lopez'in 4 ile 11 yaşları arasındaki öğrencileri ile beraber bir eğitim öğretim yılını geçiriyoruz.

Olmak ve Sahip Olmak (2002) belgeseli, bir sınıf öğretmeninin öğrencilerine yaklaşımını, eğitim öğretim gerçekleştirirken kullandığı üslubu, farklı yaşlardaki çocuklarla kurduğu iletişimi ve öğrencilerine rehberlik edişini anlatan çok güzel bir eser.

Filmin imdb profili: https://www.imdb.com/title/tt0318202/

Yorumlar

  1. merhaba, blogu yeni keşfettim. harikasınız :)) artık her gün film önerileri alacağım bir kaynak buldum :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İyi filmlerle karşılaşmanız dileğiyle.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gölge Oyunu (1993)

Aaahh Belinda (1986)

Talihli Amele (1980)

Il était une fois... la vie (1987-1988) Bir Zamanlar... Yaşam

İlk Yarım Saatine Sabredebilirseniz Çok İyi Bir Film İzleyeceksiniz