Straw Dogs (1971)

Başrolünde Dustin Hoffman'ın yer aldığı, Criterion Koleksiyonu'nda da bulunan Straw Dogs (1971) adlı bu Sam Peckinpah filminde Amerika'dan İngiltere'deki bir kasabaya bir süreliğine gelen bir çiftin maruz kaldığı saldırılar anlatılıyor. (Bu saldırıların neler olduğunun detayına burada yer vermek istemedim. Aşağıdaki paragrafta biraz daha detay var. Filmi izlerken konuyu bilmeden izlemek beni daha memnun etti. Konuyu bilerek izliyor olsaydım birazdan olacakları tahmin etme zevkinden ziyade birazdan olacakları bekleme duygusu yaşayacaktım çünkü. Siz de ilkini tercih etmek istersiniz diye böyle bahsetmek istedim konudan.)

Straw Dogs (1971) filminde; kırsal yaşam, kadın ve erkek rolleri, muhafazakar bir kasabada yabancı konumunda yer almak, cinsel saldırganlık gibi olguların yanı sıra suçluların ikiyüzlülüğü, masumluk ve ilkel yollarla mücadele vererek tekrar iktidarını kanıtlamak gibi olgu ve olaylar çok iyi bir şekilde sunuluyor.

Filmin imdb profili: https://www.imdb.com/title/tt000067800/


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gölge Oyunu (1993)

Aaahh Belinda (1986)

Talihli Amele (1980)

Il était une fois... la vie (1987-1988) Bir Zamanlar... Yaşam

İlk Yarım Saatine Sabredebilirseniz Çok İyi Bir Film İzleyeceksiniz